zaterdag 30 april 2011

Koninginnedag


Het leukste van Koninginnedag vind ik de rommelmarkt! We waren al vroeg op de been om de kraampjes af te struinen. Kindertjes die schattig vals op hun viool stonden te spelen en/of overtollig speelgoed verkochten hadden de binnenstad overspoeld. Maar als je goed keek zag je ook genoeg dingen die leuk waren voor grote mensen. Omdat we maar een klein huisje hebben met héél veel rommel (van mij) erin, zou dingen verkopen eigenlijk een beter idee zijn dan nog meer troep kopen. Ik had mezelf ingeprent dat ik alleen spullen mocht kopen die ik echt heel graag wilde hebben.

Het werden 10 pioenrozen, mijn favoriete bloemen

Ik zag ook opeens tussen de My Little Pony's en de fondue sets deze lamp staan. Die wil ik straks op onze nieuwe houten eettafel zetten, om lekker bij te lezen (ook heel geschikt om de administratie bij te doen, zoals je ziet).

Toen de buit binnen was, zijn we maar weer naar huis gegaan, een beetje moe van het sjokken. Helemaal blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een berichtje achterlaat!