vrijdag 3 juni 2011

DWZI - deze week zag ik....

Deze week zag ik blote benen! Je moet weten: meestal beweeg ik me door mijn werkleven in keurignette damesachtige panty's. Dat moet van de Baas. Iets met representatief en zakelijk ofzo. Maar na de zomerse Vrije Dag van gisteren, kan het me niet meer bommen: bloot die benen! Rebels ben ik. Iedereen heeft een beetje de kolder in z'n kop, want bijna al mijn afspraken hebben afgezegd ten gevolge van het plotseling optreden van mysterieuze ziektes - ik hoop voor ze dat ze stiekem lekker op het strand liggen!

lekkere hollandse fietskuiten




Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week
Teken, schilder, fotografeer, beschrijf
maak een gedicht, laat op jouw manier zien
wat jij zag!

Deze week zag ik is een initiatief van
Roos en Daan
en geinspireerd door Jill's Today I Saw

5 opmerkingen:

  1. maffe baas heb jij hoor
    niks fijner dan blote benen,
    ook om naar te kijken toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Hollandse Fietskuiten (PHF-jes, jij hebt ze :). Laat de zomer maar beginnen, zou ik zo zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wees jij maar lekker rebels! Die oude oma panties, brrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En gelijk heb je! Ik ben benieuwd of je baas er iets van durft te zeggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed zo!
    je baas draagt geen panty zeker?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!