vrijdag 5 augustus 2011

DWZI/Deze week zag ik...

Deze week zag ik .....
Juni, waar ze lekkere broodjes hebben



Het silhouet van een Beer op het Plafond

Letters op de Vloerbedekking


Grote Schrijvers Aan de Muur


Een Eerbetoon aan Dode Schrijvers

Ik was in Den Haag, om het Letterkundig Museum en het Kinderboekenmuseum in de Koninklijke Bibliotheek te bezoeken. Heel interessant en een fijne plek om te zijn. Van een lekker ontbijtje smulde ik bij Juni.





Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week
Teken, schilder, fotografeer, beschrijf
maak een gedicht, laat op jouw manier zien
wat jij zag!

Deze week zag ik is een initiatief van
Roos en Daan
en geinspireerd door Jill's Today I Saw

12 opmerkingen:

  1. oh ziet er allemaal erg inspirerend uit zeg!!! mooie foto's..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk effect zo fotograferen vanuit een schuine hoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goeie plekken om tijd door te brengen en lekker te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vind ik de letters op de vloerbedekking mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat ziet er uit als een heel fijn en leuk dagje op stap! En dan nu nog lekker nagenieten van de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooooooooo wat een leuk dagje & wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de vloerbedekking wel erg inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, daar moet ik ook nodig weer 's heen. Ik was er voor de verbouwing, maar dit ziet er veel beter uit!!!
    En wow, dat ontbijtje, mmm....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een wonderlijke plek zo met al de letters! en beren en al...!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!