zondag 11 september 2011

good as new

Vannacht was ik bij een optreden van Aux Raus.
Aux Raus is gabberpunk, en dat klinkt ongeveer zo:


Het was een goeie avond, met alle ingrediënten. Bier, rook, herrie, lachen, dansen, en toen het alweer bijna ochtend was, ook nog een vette bek bij de enige tent die nog open was.
----------------------------------------------------------------------------
Gisteren zat ik toevallig het boek van Gillian McKeith weer eens te lezen. Je weet wel, die strenge Engelse dame van TV, die dikkerds op een dieet van kiemen en linzen zet, in plaats van hun gebruikelijke snacks en fast food. Waarna ze zich natuurlijk steevast fantastisch voelen en er fabulous uitzien. Haar methode is me veel te veel gedoe (vooral omdat je allerlei ingewikkelde en vooral dure producten in huis moet halen), maar ik vind het fascinerend om erover te lezen. Het is waar wat ze zegt, dat je verantwoordelijkheid moet nemen voor hoe je je lichaam behandelt, en wat je bijvoorbeeld wel-of-niet naar binnen propt. Nou, ik voelde vannacht toen ik thuiskwam al dat mijn lichaam (terecht) protesteerde. Natuurlijk mag zoiets wel eens -het was namelijk wel heel erg leuk!- maar vandaag ga ik eens extra goed voor mezelf zorgen. Zeker geen straf trouwens! Straks eerst maar eens de douche in om te scrubben en te smeren met mijn hammam-spulletjes van Rituals. Veel water en muntthee drinken, geen rare fratsen met eten, een lekkere hap frisse lucht en wat lichaamsbeweging. En vanavond met de kippen op stok. Ik heb er nu al zin in!

1 opmerking:

  1. Je hebt gelijk! het is tijd voor harde actie, vanavond ga ik vroeg naar bed (en meteen slapen en niet via de telefoon twitteren).

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!