vrijdag 25 november 2011

DWZI - deze week zag ik

Deze week zag ik mijn nieuwe fiets!




Zo'n mooie heb ik nog nooit gehad! Wat zal ik dáár lekker op fietsen!  En in de krat voorop (die ik er ook maar meteen bij heb genomen) ga ik natuurlijk kilo's boodschappen vervoeren.

Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week
Teken, schilder, fotografeer, beschrijf
maak een gedicht, laat op jouw manier zien
wat jij zag!

Deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
en geinspireerd door Jill's Today I Saw

3 opmerkingen:

  1. jep dat is een hele mooie fiets!!! kun je wel even mee vooruit.....
    (ik zet u op de lijst mevrouw ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh heerlijke fiets, dat is nou ehct iets waar je echt blij van kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!