dinsdag 8 november 2011

girls night out


Gisteravond na het werk fietste ik als Lance Armstrong richting station. Tijd voor bijkletsen met lieve vriendinnen in de kroeg. Deze keer werd het De Zwarte Ruiter - één van onze vaste hangouts. Gezellig, lekkere biologische wijn, en hele lekkere gegrillde zalm (dagschotel) voor de ongelofelijke prijs van 10 euro.
Het was goed om de avond met ze door te brengen. Werk, opleidingen en -bij een paar van ons- kinderen vullen onze agenda's en levens, maar we zorgen ervoor dat we elkaar regelmatig blijven zien. Gesprekken gaan in een denderend tempo de diepte in, er is altijd weer zoveel te vertellen.

Het was een avond om blij van te worden! Het goede nieuws van L., M's verhalen over een huis op een eilandje in de middle of nowhere (dat ze als stadsmeisje toch maar niet koopt) en T. die dingen zo vreselijk grappig formuleert dat we allemaal schateren.... J. kon er niet bij zijn vanwege vakantie, maar volgende keer mag ze niet ontbreken. Ik hou van ze, stuk voor stuk!

Ik kwam helemaal vrolijk thuis en viel zowaar niet meteen als een blok in slaap naast Mr A. (terwijl ik een enorme slaapkop ben). Ik kon nog even lekker met hem kletsen en de energie borrelt vandaag nog steeds door me heen. Good stuff!

De Zwarte Ruiter, Grote Markt, Den Haag

2 opmerkingen:

  1. Snif, ik mis jullie :) Volgende keer ben ik er zeker weer bij! LY2 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Even geen moeder of partner van maar jezelf zijn. Zo belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!