zondag 29 januari 2012

nieuwe lente, nieuwe layout

Ik wilde iets frissers voor mijn layout. Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar ik associeer het wit in elk geval met schoon, rustig en overzichtelijk, dus dat mag blijven.

Het is een knisperend koud weekend. Gisteren was ik bij goede vrienden en hun 1-jarige superschattige kereltje, en daarna bij mijn ouders. Mijn vader had de originele versie van mijn favoriete jeugdserie - waar ik jaren geleden eens tevergeefs over heb gecorrespondeerd met de VPRO- online gevonden. Ontroerend! Wie kent hem ook nog?

1 opmerking:

  1. even goed kijken hier, herkende het natuurlijk niet meteen door de nieuwe stijl! de tv serie zegt me echt helemaal niets........ nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!