vrijdag 10 februari 2012

DWZI - deze week zag ik

Deze week zag ik.... nieuwe mogelijkheden. 
Interessante dingen, nieuwe perspectieven, eigen initiatief. Als ik iets wil, zal ik er zelf achteraan moeten.


Ik besloot eerst maar eens mijn tafel naar de andere kant van de kamer te verslepen. Werkplek met uitzicht op de besneeuwde straat!


'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij Merula.

4 opmerkingen:

  1. A change is as good as a holiday... Goed idee om je tafel te verslepen :-)
    Fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi voornemen om achter je wensen, dromen, ideeën aan te gaan.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je maakt me wel een beetje nieuwsgierig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kreeg een interessant idee voor een (schrijf)project, moet nog flink informatie zoeken maar als het lukt om een artikel te schrijven, kan ik dat ergens - op internet of aan een tijdschrift- proberen aan te bieden. Als begin. Ik wil namelijk graag naast mijn baan freelance zoiets doen, lijkt me heel leuk (en eng) en meer € is welkom.

      Verwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!