maandag 20 februari 2012

leuk gelukt


Hier een uit de kluiten gewassen foto van een shii take - het enige bewijs voor mijn culinaire kunsten van gisteren, want verder was ik te druk om kiekjes te maken (met name met het bezoek-klaar maken van het huis, stapels zooi in de slaapkamer verbergen etc.). Mijn vriendinnen kwamen eten en ik maakte allemaal gerechten die ik rechtstreeks van Jonge Sla had geplukt. Wat is dat toch een fijn receptenblog! Gezien mijn niet zo strakke planning bracht ik 's avonds nog best veel tijd door in de keuken en miste ik veel sappige gesprekken; ik hoopte dus maar dat mijn gezwoeg dan in elk geval gewaardeerd zou worden. En dat was zo: ze voelden zich verwend, en dat hadden ze ook dubbel en dwars verdiend! Ze vonden het lekker anders-dan-anders smaken en bleven opscheppen. Ik maakte bietjessalade met feta en hazelnoot, pompoensalade met kikkererwten en de savooigalette maar dan niet met savooi maar met ordinaire witte kool én een beetje geruld gehakt erdoor. 

Ja, écht fijn om mijn stoere meiden te zien, de laatste keer dat we bij elkaar waren was op mijn verrassingsweekend, dus veel te lang geleden!  

2 opmerkingen:

  1. fijn om de dames eens in de watten te leggen. de site moet ik eens bekijken, ik ben niet zo'n keukenprinses alleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!