vrijdag 30 maart 2012

DWZI - deze week zag ik

Deze week zag ik iets dat leek op de zomer (denk namiddag, terras, zon) en daarna Maart Die Zijn Staart weer Roerde.



Ach, het was een fijn voorproefje, maar bewolkte frisse [vrije] dagen zijn perfect voor een kleine poetsbeurt in huis; het moet er toch ooit van komen.* Maar dan wel met een fijn luisterboek op de iPod om me te vergezellen. 

Oh en toch nog even: om deze site lach ik nu al bijna een halfuur.


(*grom...)
 


'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij Merula.


---------------------------------------

This week I thought I saw the beginning of summer (drinks outside in the late afternoon sun), but after that cloudy and chilly March came back. Oh well, perfect weather for some much needed spring cleaning. I have an audiobook on my iPod to keep me company.

5 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een zomers plaatje. Hier was het ook heerlijk. Moet nu weer helemaal wennen. Maar wat je zegt in huis moeten ook dingen gebeuren.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel zomers uit. Wel jammer van de huis poetsen, moet ik ook straks doen... fijne weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je inderdaad wel van het ene uiterste naar het andere. zon/winterjas/mensen uitlachen! *gniffel*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een mooi zomers plaatje. Vanaf het terras van Van Engelen als ik het goed heb? :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!