vrijdag 27 juli 2012

DWZI - deze week zag ik...

Gras, zon, teenslippers, zonnejurken, madeliefjes, tijdschriften, een thermosfles koude limonade...en wel een aantal dagen achter elkaar! (ik schrijf dit zelfs in het park, op mijn mobiel!)

En om niet helemaal een klaploper te lijken: ik zag deze week ook veel pittige gesprekken in mijn werkagenda - maar nu is mijn weekend gelukkig begonnen! Fijn weekend allemaal, hopelijk blijft de zon!

'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij Merula.

7 opmerkingen:

  1. Mooi foto! Ik heb ook de nieuwe flow :-)
    Fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je!
    Fijn is de Flow he! Net mijn abonnement toch maar weer verlengd want ik zou 'm te veel missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt warempel wel zomer! ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hé. Wij hebben ook volop genoten van dit fijne weer. Hier voelt het nu alsof het zo meteen heel hard gaat onweren. Is ook wel lekker voor de tuin.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oe! dat is een lekker fotootje zo! Alle juiste ingredienten zo net als een goed recept.
    Man komt vanavond thuis, hij dacht dat hij best wel wat goudstof gevonden had...... (van die zandkorreltjes zeg maar...). Met mama gaat het eigenlijk best wel okee. Lief dat je erna vraagt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog meer fijnheid!!
    De flow ligt ook op mij te wachten of ik op de flow, tis maar hoe je het bekijkt.
    Vandaag ook weer superweer! En wat de rest van de week brengt..ach dat zien we dan wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!