zondag 21 oktober 2012

DWZI - deze week zag ik....

Leuven en Brussel! Ik bracht een bliksembezoek aan mijn nichtje in het schone Vlaanderen. We wandelden rond in haar oude studentenstad Leuven - en natuurlijk moest er heel veel bijgekletst worden aan haar keukentafel in hartje Brussel.

 'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij Merula.  

3 opmerkingen:

  1. mooi. Belgie heeft altijd wel wat vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh daar wil ik ook heen! Wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig! Wat mij betreft voelt België al aan als "buitenland", alles is net een beetje anders dan hier.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!