woensdag 31 oktober 2012

Hallo november

Ik geniet nog even van de weldadige rust hier voordat we weer naar huis moeten en november écht losbarst: lesgeven, werken, veel etentjes en feestjes, én vandaag begint NaNoWriMo (http://www.nanowrimo.org/) Ik ben van plan om dagelijks minimaal 1667 woorden te schrijven en aan het einde van de maand de eerste versie van een boek klaar te hebben. Vreselijk leuk maar ook heel eng; zou ik het volhouden?

Nog anderhalve dag in dit mooie huisje in het bos....ik probeer elk moment vast te houden. En ook een klein stukje mee terug te nemen, want hier gaat alles vanzelf met aandacht - elk kopje dat ik afwas, elk blok hout dat ik in de kachel stop. En naar buiten lopen op Mr A.'s grote schoenen om het licht te zien worden.

1 opmerking:

Leuk als je een berichtje achterlaat!