vrijdag 21 december 2012

DWZI/deze week zag ik....

...Een groeiende to do list! (Gemaakt op listography.com.... Omdat ik een lijstjesnerd ben)

Vinden jullie het ook altijd zo leuk om in andermans lijstjes te neuzen? Ik in elk geval wel. Boodschappenlijsten, to do lijstjes, lijstjes met goede voornemens en jaaroverzichtjes, smullen!

Gisteren was er een gezellige kerstborrel op mijn werk. Onze baas sprak mooie woorden, en gaf ons ook allemaal een heel fijn extraatje voor kerst (en dat vind ik enorm boffen in deze karige tijden). Ik ga dus niet alleen cadeautjes kopen voor mijn geliefden, maar ook wat voor mezelf! Ik heb nog geen idee wát, dat wordt lekker struinen...

'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij Merula.  

12 opmerkingen:

  1. Ken je de rubriek 'het boodschappenlijstje'in het magazine van de VK op zaterdag?
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ken hem, want mijn schrijfdocente baseerde er ooit een schrijfopdracht op (wat is het verhaal achter dit lijstje?), erg leuk!!

      Jullie ook fijne dagen!

      Verwijderen
  2. jaja dol op lijstjes!!!!
    fijne kerst alvast voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie nog geen 'Anna' staan op het cadeaulijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, vergeten erbij te zetten! Maar tijdens het winkelen wist ik het dondersgoed hoor ;)

      Verwijderen
  4. Ik ben ook dol op lijstjes. Lekker wegstrepen als er iets gedaan is. Lief van je dat je extraatje deelt.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef sowieso graag kleine dingetjes met kerst, maar nu kon ik me daarin wat meer uitleven dankzij die gulle baas van mij - niet al te gek hoor, maar ik hoefde minder te dubben als ik wist dat iemand ergens heel blij mee zo zijn.

      Verwijderen
  5. Ook ik ben dol op lijstjes, geeft al vaak een enorm plezier om ze te schrijven, bijvoorbeeld de leukste en gekste voornemens van 2013! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kijk uit naar dat lijstje! Ga je dat op je blog zetten? :)

      Verwijderen
  6. Wat een heerlijk lijstje! En wat een fijne baas!
    Ben je al wat tegen gekomen voor jezelf?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een pot smeersel van Rituals....mmm, ruikt zo lekker! En ik ben naar de kapper geweest. ^_^

      Verwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!