vrijdag 14 juni 2013

DWZI / deze week zag ik...


 
...de Haagse Markt ("De grootste markt van Europa"). Ik was er samen met mijn ouders en de moeder van Mr A. 
De buit: groene asperges, pompoen, zoete aardappels, avocado's, dragon fruit, pruimtomaatjes en Turks brood. Het had veel meer kunnen zijn, want al dat mooi uitgestalde lekkers maakte me erg hebberig! Ook echt een plek om inspiratie op te doen voor het koken met nieuwe ingrediënten! (Of als je mensen wilt kijken!! ;)
 
...op ontdekkingstocht door het groen in de buurt van ons toekomstige huis. We waren net langs de notaris geweest om te praten over een samenlevingscontract en een testament. Zie hier de stoere rug van mr A. 

Ik ben nog steeds in de relaxstand, want de komende dagen is het nog vakantie. Ik ben ongelofelijk lui. Koken doe ik Mediterraan laat, het huis is een zooi, niets hoeft... Echt heerlijk! De vakantie lijkt heel lang. Ik moest wel een beetje inkomen hoor, moet ik zeggen, ik ben ook een paar dagen flink chagrijnig geweest, maar inmiddels ben ik helemaal in m'n element.

Verder: in een heel saai zwembad gezwommen, het afronden van mijn Start To Run-lessen, leuke films en series gekeken, feestjes gehad, barbecues met vrienden, een koud biertje drinken in de zon aan het water, mijmeren over een lees-schrijf-theedrink-zolderkamer voor mij alleen in het nieuwe huis.... Ik ben te lui om er meer over te schrijven - en bovendien ga ik nu verder lezen in de nieuwe Dan Brown! Lekker laagdrempelig ;)

De rest van de DWZI deelnemers vind je bij Merula

7 opmerkingen:

  1. o heerlijk zo lekker aanmodderen! Ik ben wel een beetje jaloers hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoor 't al, super relaxed!!
    Lekker uitgerust aan de verhuizing beginnen....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genietse nog van je relax-tijd, voor je het weet moet je weer knallen ;-)
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk relaxen en eten - what more could you want!
    Geniet van je boek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmm, krijg gewoon trek van die eerste foto!
    Wat een heerlijke vakantie hebben jullie!! Geniet maar lekker verder!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zeg zo'n markt. Daar zou ik ook helemaal hebberig van worden.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk, de haagse markt! geniet nog even van het relaxen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!