vrijdag 23 augustus 2013

DWZI / deze week zag ik....



Een flesje whiskey dat een whiskey-minnende collega voor mij meenam om te proeven. (De inhoud is een ander merk dan het etiket; ze is met een trechter in de weer geweest). Lief van haar, en ik wil het heel graag lusten, maar dat schiet nog niet echt op. De associaties met nagellakremover zijn er nog steeds. Zou ik het nog leren drinken? Zij zegt van wel...



Jasmijnthee bij Anne&Max, een nieuw boekje versieren met washi tape en schrijven maar! Een heerlijk rustige middag als tegenwicht voor mijn werkweek die nogal chaotisch was. 



Ik ben, sinds ik afgelopen weekend De Voedselzandloper las, bezig met (grotendeels) eten volgens die methode. Het bevalt me goed! Ligt het nou aan mij of heeft mijn huid een gezondere kleur? Kweenie. Ik ben in elk geval ook afgevallen, dát weet ik wel zeker. En ik ben af aan het kicken van suiker: ik kreeg bij Anne&Max een klein koekje bij mijn thee (Zo'n biscotti...of wat is daarvan eigenlijk het enkelvoud? Nou ja, zie foto). Ik at het toch maar op, en ik vond het ineens mierzoet en daardoor niet zo lekker. Hierboven zie je een salade met Romeinse sla, geroosterde ui en paprika, gekookte sperziebonen, kikkererwten en makreel. 
Zien wat anderen deze week zagen? Dat kan bij Merula!

3 opmerkingen:

  1. Haha, heeft die collega stiekem een whiskey stokerij in de kelder ofzo? Ik vind 't persoonlijk echt té sterk....maar manlief smult er af en toe van. Fijn weekend, groetjesvan Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat 'het nieuwe eten' zo goed bevalt! Hier ook een man die erg van whiskey houdt..... (ik vind het ook erg vies)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geef mij maar een kopje lekkere thee! Ben niet zo van de sterke drank. Af en toe een wijntje vind ik wel lekker, maar nu ff nie natuurlijk ;-)
    Die salade ziet er trouwens overheerlijk uit! Fijn dat het zo goed bevalt!
    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!