vrijdag 27 mei 2011

Deze week zag ik....

Deze week zag ik mijn kleine uilvormige zakhorloge.

Handig om af en toe onopvallend de tijd in de gaten te houden tijdens het werk. De vrijdag tikt langzaam voorbij, en straks is het weekend! Wat kijk ik uit naar die twee dagen, zo na een drukke werkweek. Tik-tak. Tik-tak. Ik ben "bij" met mijn opleiding, dus daar hoef ik me even niet druk om te maken. De vooruitzichten op werkgebied lijken en/of zijn goed. Er is een leuk reisje met mijn lief geboekt voor eind juni. De administratie is gedaan. Eigenlijk hoef ik alleen maar te genieten! 

Ik heb een fijn kookboek cadeau gekregen vol fantastische ontbijtgerechten, dus dat wordt romantisch met Mr A. kokkerellen en smullen op zaterdag- en zondagmorgen. Het sporten beviel de vorige keer zo goed, dat ik zeker weer ga. Verder weet ik het nog niet precies, er is geen planning, alles kan, en dat is juist het lekkere.         


Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week
Teken, schilder, fotografeer, beschrijf
maak een gedicht, laat op jouw manier zien
wat jij zag!

Deze week zag ik is een initiatief van
Roos en Daan
en geinspireerd door Jill's Today I Saw

8 opmerkingen:

  1. Een mooie manier om de tijd te zien verstrijken! En een mooi weekend voor de boeg, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast een mooi en leuk weekend toegewenst, en een mooie foto heb je gemaakt. ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een fijne ! en lekkerrrrr weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, het weekend is al weer bijna voorbij...Hopelijk heb je het zo beleefd als je het omschreven hebt en heb je ervan genoten! Geniet ook nog maar even van het laatste stukje...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!