vrijdag 17 juni 2011

DWZI - deze week zag ik

Deze week zag ik heel veel regen en een paar dankbare plantjes die net hun kopjes boven de grond uit staken! Ik vond een paar weken geleden in de schuur nog twee zakjes bloembollen, die ik helemaal was vergeten. Ik weet niet meer welk soort, in elk geval kleurige zomerbloemen. Eigenlijk konden ze maar tot afgelopen maand geplant worden. Toch maar op goed geluk in potten gestopt en ja hoor...

Een pot met bollen en een regenwolk die eruit ziet als een oude, dik-opgemaakte dame

ditmaal geprobeerd mijn DWZI te tekenen!


Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week
Teken, schilder, fotografeer, beschrijf
maak een gedicht, laat op jouw manier zien
wat jij zag!

Deze week zag ik is een initiatief van
Roos en Daan
en geinspireerd door Jill's Today I Saw

1 opmerking:

Leuk als je een berichtje achterlaat!