zaterdag 30 juli 2011

in sjeep

Mr A. had een lieve verrassing voor mij: twee fitness spellen voor de Xbox.


Deze, en nog eentje waarbij gepensioneerde Spice Girl Mel B mijn coach is en waar een indrukwekkende rubberen band bij zit, om oefeningen mee te doen.
Een mooie aanvulling op mijn gezondere eetpatroon, denk ik. En "het regent" of "de sportschool is vandaag maar tot twee uur open" zijn nu geen excuus meer om dan toch maar op de bank TV te gaan zitten kijken. Ik ben liever lui dan moe, en sinds pakweg mijn 13e heb ik niet meer serieus gesport.

Maar goed... vanmiddag het eerste spelletje maar eens uitproberen. Ik voelde me al de hele ochtend duf en had net een afspraak met mijn nichtje afgezegd omdat ik hoofdpijn had. Sportbh, hempje en broekje aan, en stoelen aan de kant en maar hopsen voor de TV. Ik had er zowaar lol in! Na een fit-test (die zou bepalen welk fitheidsniveau ik had) noemde het ding me geen luiwammes, beginner of kneusje, maar "getraind". Getraind? Ik wist niet waar ik dat aan had verdiend, maar het klonk als een ego-boost! Ik heb gehoelahoept, tai-chi en aerobics gedaan, gebokst... Bij elke oefening zag ik een silhouet van mezelf op het scherm, en hield het spel in de gaten of ik alle bewegingen correct uitvoerde.

Nu ben ik lekker moe, en ook wel een beetje trots. Morgen weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een berichtje achterlaat!