vrijdag 23 september 2011

DWZI - deze week zag ik

Deze week zag ik dat er toch nog een klein restje nazomer in de lucht zat.



















In de -verder nogal kale- tuin zag ik ineens deze rode bloemen!

Een lekker warm zonnetje, maar wel al vallende blaadjes.















En tot slot zag ik deze broek en gympen die ik voor weinig geld op de kop heb getikt en waar ik heel blij mee ben. De broek is geweldig om in op de bank te hangen (wat mooi is voor als het echt herfst wordt). Oh ja en misschien is hij ook wel heel goed om in te sporten, maar -heel gek- daar dacht ik pas in tweede instantie aan. De gympen zitten als pantoffeltjes! Attributen voor de meer leisurely lifestyle die ik me probeer eigen te maken.

Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week
Teken, schilder, fotografeer, beschrijf
maak een gedicht, laat op jouw manier zien
wat jij zag!

Deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
en geinspireerd door Jill's Today I Saw

13 opmerkingen:

  1. Ja het is weer cocoonweer! Ik kan overigens nog niet zeggen dat we hier een mooie nazomer hebben, geen "été indien". Maar wat niet is kan nog komen.... Feit is wel dat de avonden buiten verleden tijd zijn...... Geniet van je broek en gympen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha sportkleding om te hangen. daar gebruik ik het ook bij voorkeur voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bloem zeg! Have a lovely weekend!
    ✗✗✗ Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat heerlijk nog iets bloeiends in de tuin! Hier is het overdag ook nog een beetje zomer, lekker hoor! Maar savonds lekker in de joggingpak op de bank, kaarsjes aan is ook wel weer gezellig... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de bloem is echt heel mooi (is het een gladiool??) Enne lekker sportief bankhangen klinkt erg goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik denk dat het een gladiool is...ik heb ooit een zakje bollen van de HEMA in een grote stenen pot gegooid en ben toen vergeten wat erin zat. Het was dus een verrassing! En ik ben een nitwit op bloemen- en plantengebied. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi, een sportbroek om in te spòrten???
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig cadeautje uit de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I am all for a "leisurely lifestyle"!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, Gladiool, ik woon in Nijmegen, dan weet je dat ;-) (symboolbloem van de 4daagse). Het wordt dit weekend nog even zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk nog een beetje nazomer..... Superbroek heb je op de kop getikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!