woensdag 21 september 2011

nostalgie

Ik heb een schat opgegraven tijdens het opruimen: een usb-stick met de inhoud van een oude laptop, die allang de geest heeft gegeven. Het afgelopen uur heb ik vertederd foto's zitten kijken uit mijn twintigerjaren. Wat was ik eigenlijk mooi zonder dat ik het wist! En dun! En wat een afschuwelijke kapsels heb ik gehad! Kort en brandweerrood haar vind ik nu toch echt meer iets voor muffe vrouwen van middelbare leeftijd, op platte schoenen en in te grote windjacks, die dat allemaal wel 'lekker praktisch vinden'.

Foto's van reizen en uitstapjes, van festivals en concerten, van vrienden die ik nog veel zie en van mensen die een andere kant op zijn gegaan in het leven, foto's van van toen ik net in dit huis woonde, nog zonder mr A. (wat hield ik het toen netjes! echt inspirerend!) maar óók foto's van mijn voormalige studentenkamertje. Zo zag dat eruit:

onder de hoogslaper
keukenblokje zonder warm water


Ik vermaak me nog wel even. En daarna ga ik verder met opruimen; er is nog véél te doen voordat het hier zo opgeruimd is als in 2006!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een berichtje achterlaat!