vrijdag 7 oktober 2011

DWZI - deze week zag ik

Deze week zag ik het onovertroffen Rome, waar ik smulde van dit soort heerlijkheden.


Niet te geloven dat dat nog maar een paar dagen geleden is! (Van zon, warmte en terrasjes naar regen, storm en onder-een-deken-op-de-bank)
Deze week zag ik ook allemaal leuke TV-series, die (weer) begonnen zijn.



Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week
Teken, schilder, fotografeer, beschrijf
maak een gedicht, laat op jouw manier zien
wat jij zag!

Deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
en geinspireerd door Jill's Today I Saw

9 opmerkingen:

  1. Ja het weer gaat op en neer, hier is het nu weer heerlijk zonnig!
    Rome klinkt een stuk beter...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat eten ziet er verrukkelijk uit zeg! Prettig weekend, ✗✗✗ Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow mjam dat eten ziet er heerlijk uit... (hier staat nu een pan met boerenkool op het fornuis te pruttelen).
    De tv series zeggen me niet zo heel veel eigenlijk.... (slik is dat heel erg?). Wel was greys anatomy maandag weer begonnen en die volg ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ merula: de series zijn hier ook niet op TV, behalve Criminal Minds geloof ik. Ik heb hier een man zitten die ontzettend goed is in downloaden, dus die regelt dat voor mij ;)

    En boerenkool, mmm! Hier hutspot!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, Roma! Daar waren we van de zomer en wat was het prachtig en wat was de koffie lekker, en de ijsjes natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het fijne van de herfst en winter vind ik inderdaad het tvseizoen (en dat ik dan tvkijkend kan breien)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! IK heb juist deze week mijn oude rome foto's bekeken! Indrukwekkend, kan me nog goed herinneren dat ik op het eind gewoon moe was van al het moois!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!