maandag 23 januari 2012

Kimono?

4 euro kostte hij me, deze kimono-achtige euh...wat is het eigenlijk?... Nou ja: een jasje....of een vest. Ook nog uit de Conscious Collection van H&M, dus hopelijk enigszins verantwoord gemaakt.


Ik had 'm aan toen we onszelf laatst trakteerden op Japans bij Momiji, dus ik was lekker in stijl. Omdat ik op mijn werk bedrijfskleding draag, is het heel verleidelijk om in mijn vrije tijd alleen nog maar in sjofele joggingbroeken en op gympies door het leven te gaan (heerlijk!). Die dag droeg ik bewust iets zachts en vrouwelijks, en mijn hoge hakken.

3 opmerkingen:

  1. Hij is leuk! Ik ben ook meer van de gympen, ik vind het heerlijk om bijv. met kerst is alles uit de kast te trekken (voor mijn doen dan :) maar dan kan ik eenmaal thuis ook niet wachten om weer in wat comfertabelers te schieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi. Als je zoveel mogelijk 'verantwoord' wil shoppen kijk eens op http://www.rankabrand.nl/ Ze hebben zelfs een app voor je telefoon.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!