vrijdag 16 maart 2012

DWZI - deze week zag ik...

...door de bomen het bos weer wat meer op mijn werk. Mijn hoofd is nu leeg, nee, gevuld met leuke plannen voor het weekend, zoals het een braaf hoofd op de vrijdag betaamt (vanavond eerst op date, met mijn eigenste Mr A!)
...een leuke jurk bij de Kringloop; kan niet wachten om hem aan te trekken met laarzen en een vestje! Maar eerst in de was hè, iew!
...twee nieuwe series á la mijn geliefde Forbrydelsen (The Killing), dus Scandinavisch&Spannend. Ze hebben de heerlijk exotische namen  Den som dræber en Broen. Ik ben nog maar net begonnen met kijken (naar de eerste aflevering van Den som dræber) dus veel kan ik er nog niet over zeggen, maar het lijkt veelbelovend...

----------------------------------------------------------------------
Things at work have calmed down a bit, my head is now empty except for weekend plans - tonight is date night with mr A.
I found a nice dress at the thrift store. I can't wait to wear it with boots and a cardigan. It's in the washing machine now. 
I've found some new Scandinavian detective series to watch: Den som dræber (Those who kill) and Broen (The Bridge) I'm hoping they are any good - since I loved Forbrydelsen (The Killing) so much
 
'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij Merula.


3 opmerkingen:

  1. Dat jurkje ziet er super leuk uit! Mooie vondst.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he, zo'n mooie jurk van de kringloop! Geniet van je date night ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeuj dat zijn inderdaad weer fijne dingen, geniet!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!