vrijdag 12 oktober 2012

DWZI - deze week zag ik....

Tweedehands, weggegeven dingen en dingen die niet te koop zijn. 

Ik ging een dagje naar mijn ouders. Lekker kletsen. Met een kussen en een deken op hun bank een filmpje met ze kijken. Samen naar twee kringloopwinkels bij hen in de buurt. Ik ben heel blij dat we het zo gezellig hebben de laatste tijd - da's ook wel eens anders geweest. ZO mag het blijven, ok? Ja.

Ik kreeg een broek die mijn moeder weer van een vriendin had gekregen, maar niet paste (niet echt mijn smaak, maar lekker voor in huis).
Ik merkte op dat ik nog een theelichtje nodig had -niet zo'n kaarsje maar een theecomfoortje- en mijn moeder had er nog één staan in de kleur van mijn theepot! Ze had ook dropjes zonder suiker in huis, maar die waren niet goed voor haar bloeddruk bij nader inzien: hop, ook maar mee. En ik kreeg ook nog een anti-aanbak koekenpan.     
Bij de kringloop kocht mijn moeder onderstaand vest voor me, voor 1 euro 50! Mooi stofje, lekker lang vallend en gecombineerd met een sjaal en een skinny broek best hip.

Dat was wel weer genoeg verwennerij. En dat alles zonder een cent uit te geven. Doe ik ook een beetje mee aan Buy Nothing New maand! ;)

fonkelnieuw kringloopvestje (special effects, woehoe)
 'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij Merula.  

7 opmerkingen:

  1. ha het lijkt wel kerstmis zo met dat fonkelende vest! Doe je goed zo dat spullen krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat kringloopconsumeren. Laat de crisis maar komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig met al die gratis, tweedehands aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dat jullie relatie weer goed is. Familie is zo belangrijk en zeker je ouders.
    Én mooie spullen voor nop, kijk, dan ga je vanzelf aan't fonkelen :) Een fonkelend fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt allemaal wel heel gezellig~!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk!! En vooral heel fijn!
    De fonkels maken het vest helemaal af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!