dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig 2013!

Een heel goed nieuwjaar allemaal! Dat we maar gezond mogen blijven en dat al onze wensen uit mogen komen!

We vierden Oud en Nieuw in de Winter Efteling (denk aan: kampvuren, niet al te lang in de rij en dus lekker in de Bob, de Droomvlucht en de Fata Morgana, oliebollen & bubbels, DJ's met feesthits, blije kinderen en grote mensen, genieten van een uitgebreid buffet in het Carrouselpaleis en helaas wel veel miezerregen....) Wat was het leuk! Eėn van de beste Oud en Nieuws die ik heb gehad. En dan was ik ook nog jarig! Meestal vind ik het niet zo leuk om op de laatste dag van het jaar jarig te zijn, maar dit keer was het écht geweldig. We logeerden in een fijn hotel in de buurt - goedkoper dan het Efteling hotel en in een half uurtje te lopen. Na twaalven waren we een beetje verkleumd en moe, maar toen we begonnen aan de terugtocht struikelden we haast over de enige taxi die er stond. Binnen een paar minuten konden we zó in ons hotelbed stappen. Als dat geen mazzel is! Hopelijk gaat het dit hele jaar zo door.


4 opmerkingen:

  1. Wat een supergoed begin van 2013; dat belooft nog wat voor jullie! Alsnog van harte gefeliciteerd meis!
    Bij ons is de winter Efteling trouwens ook veel geliefder dan de " gewone"...veel rustiger en gezelliger...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh Anna......
    Gefeliciteerd met je verjaardag...wat fijn dat jullie zo genoten hebben...
    Ik wens jullie een heel liefdevol jaar toe....
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! (een beetje laat, sorry!). Volgens mij had jij echt een leuke verjaardag :-) Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt als een superverjaardag! Alsnog van harte gefeliciteerd!!!
    Ik wens jou en Mr. A een liefdevol nieuw jaar, waarin jullie wens mag uitkomen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!