zondag 24 maart 2013

Smullen

Ik heb een auteur ontdekt die ik geweldig vind! Ken je dat gevoel dat je niet wilt stoppen met lezen en daarom achter elkaar alle boeken van één schrijver verslindt? Nou, dat gevoel heb ik. Ik ben nu in het derde boek bezig van Gillian Flynn, Dark Places. Begin maart begon ik met Gone Girl, en snel daarop volgde Sharp Objects.



Alledrie de boeken gaan over slechte mensen, beschadigde zielen, of mengvormen daarvan. Ze spelen zich af in deprimerende Amerikaanse stadjes en hebben een plakkerig, ranzig sfeertje - daar moet je een beetje tegen kunnen. Ik vind 't fascinerend om te lezen. Geen standaard whodunnits, maar verhalen die net iets dieper gaan en die je op het verkeerde been zetten.

Warm aanbevolen! Ook in de Engelse audioboek-versies, die ik in huis heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een berichtje achterlaat!