vrijdag 2 augustus 2013

DWZI/deze week zag ik...

...het mooie Leiden vanaf het water! We deden een boottochtje met een stuk of 12 vrienden over de grachten van Leiden, op die dag dat er een weeralarm was afgekondigd. Beetje jammer... Maar op magische wijze werd het rond de tijd van vertrek droog, en later zelfs zonnig! Er was lekker eten en drinken, er was muziek, en iedereen had het opperbest naar zijn zin! 's Avonds gingen we met z'n allen zitten bij Café Olivier in de tuin (in de zitkuil op fatboys!) - en het werd zo'n avond die me deed denken aan mijn studententijd... Of nou ja, zoals ik me mijn studententijd graag voorstel (hij was feitelijk behoorlijk tam). Maar dus: iedereen die in diepzinnige gesprekken verwikkeld was, de drank die rijkelijk vloeide, de nacht die langzaam inviel....
Uitzicht vanuit mijn zitzak op de ramen van het oude St. Elisabeth ziekenhuis, waar het café gevestigd is


Verder zag ik deze week ook nog live de finale van De Beste Singer-Songwriter in het Paard van Troje in Den Haag. Gelukkig won mijn favoriet, Michael Prins. Dit vind ik zijn mooiste nummer uit het programma. Ik vond de andere singer-songwriters ook erg goed trouwens, leuk om ze live te zien! Meer DWZI is te vinden bij Merula(la)

3 opmerkingen:

  1. o lijkt me heerlijk zo'n boottochtje met goed gezelschap! Leuk dat je dbss live hebt gezien (ik heb het ook gevolgd op tv!)
    Hier in Tilburg hebben we ook een St. Elizabeth ziekenhuis. Moet maar eens opzoeken wie dat dan eigenlijk is....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij is het idd te warm om te bloggen! Groot gelijk eigenlijk *zweet*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ;-) varen in Leiden is altijd heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!