zondag 27 oktober 2013

De klussers (mr A. en z'n broer) zijn naar de Gamma, en straks gaan ze weer verder met sjouwen, dingen in elkaar schroeven, witten, plamuren en weet-ik-wat. Grappig om te zien dat de broers superefficiënt zijn met z'n tweeën en aan een half woord genoeg hebben. Ik bivakkeer ondertussen op de bank, om ze niet voor de voeten te lopen. Vind ik prima!



Gisteren gingen we naar Zeeland, om een marktplaatsvondst op te halen. Een tafelvoetbaltafel voor in mr A. z'n mancave.


Donderdag waren we bij een gaaf optreden van Editors! 

Ondertussen ben ik aan het nadenken over de inrichting van 'mijn' kamer op zolder. De bedoeling is om er een ruimte van te maken waar ik me terug kan trekken, met een bureau met uitzicht op de bomen. Ook ga ik er kasten met al mijn boeken neerzetten, wil ik een zitzak om in/op te lezen, een waterkoker en theeservies naast de wasbak en veel knipsels, plaatjes en spreuken op een prikbord. Gelukkig heb ik hier in de buurt nu ook een goede kringloop ontdekt, waar ik allemaal tierelantijnen vandaan kan halen!

1 opmerking:

  1. Oh wat heerlijk!! Lekker op de bank mijmeren over je 'womencave' ;-)
    Het wordt vast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!