dinsdag 29 oktober 2013

Plekje

Dit is mijn plekje op zolder: ik vond op marktplaats dit bureau voor €25! Het is nu wel allemaal heel wit & modern & glimmend, maar ik ga er leuke kleine witte vaasjes met bloemen op zetten.


En mijn kleine laptopje en dagboeken leg ik er op. En ook mijn gekleurde viltstiften en pennen! 

Vorig jaar rond deze tijd begon ik aan NaNoWriMo, de national novel writing month. Maar een bepaald aantal woorden per dag schrijven is niets voor mij - ik was destijds ook nog zwanger en misselijk.... 
Ik heb besloten het dit jaar op mijn eigen manier te doen. Ik ga proberen elke dag een uur lang gewoon IETS te schrijven, hoe veel of weinig ook; dat werkt beter voor mij. (Een goed boek waar ik dit idee op baseer is The Artist's Way van Julia Cameron) 

Ik verheug me erop! 




1 opmerking:

  1. leuk weer een nieuw schrijf projectje (wat vast heel goed gaat lukken met je mooie shiny bureau!)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!