dinsdag 27 december 2011

Post x-mas

En dan is kerst opeens alweer voorbij, het was in een vloek en een zucht afgelopen voor mijn gevoel! Er waren (schoon)moeders die de heerlijkste dingen op tafel toverden, er was kerstmuziek en wijn, er lagen mooie pakjes onder de boom, we droegen onze sjieke outfits, we namen de moeder van mr A. mee naar de bioscoop (waar ze al lang niet was geweest, ze genoot!), en er was ook een kerstdag voor ons samen, waarop we restjes aten en lekker luierden. Fijn allemaal.

En dan nu gewoon heerlijk verder met de kerstvakantie! Vandaag haal ik mijn kledingkast leeg en doe ik alle gedateerde, te kleine en afgedragen kleren weg. Dat zijn er een hoop, ik kan nooit iets wegdoen.... Ik verzacht de ellende met She & Him en het luisterboek van Fool Moon. Dit is het plan: deze week krijgt elke ruimte in huis een flinke opruimbeurt. Één kamer per dag, anders zie ik door de bomen het bos niet meer. Er moet veel naar de kringloop. Met alle nieuwe spullen die we weer voor kerst hebben gekregen wordt het anders behoorlijk claustrofobisch.

Ik hoop voor lunchtijd klaar te zijn, en dan mag ik mijn uit VVV-bonnen bestaande kerstpakket verbrassen (maar niet aan meer troep). Ik twijfel tussen kleren of deze "kubusset" om een minitentoonstelling te maken aan de muur. Of eens een keer goeie make up....?

1 opmerking:

Leuk als je een berichtje achterlaat!