zondag 28 april 2013

DWZI / deze week zag ik....


Burrito's & Mojito's met mijn geliefde Mr A.bij Popocatepetl, en vandaag omdat de zon zo mooi scheen ook thuis (de mojito's dan)
Thee, Taartjes & Tattoo's (is weer eens iets anders dan Toddlers & Tiara's) met Goede Vriend D. bij Baklust
Baklust, vegetarisch/veganistisch, lekker en goedkoop: een aanrader in Den Haag



The American Book Center, heel veel mooie Engelstalige boeken, heerlijk!


En die huizenjacht joh... Ik weet niet of we overmatig rap zijn, maar ik geloof dat we ons droomhuis nú al hebben gevonden! (Gisteravond hebben we al sneaky rondjes door de straat gelopen/gereden en ons hevig voorgesteld dat we er woonden - wat prima lukte) We noemen het al "Ons Huis", in zinnen als "Ik denk dat deze tafel vloekt met het parket in Ons Huis" en "We moeten een grasmaaier aanschaffen als we straks in Ons Huis wonen!" We raken er niet over uitgepraat. Natuurlijk is er nog niets zeker en zijn we er nog niet eens binnen geweest! Als het goed is gaat dat gauw gebeuren. Wel jammer dat we -nu het misschien zo snel gaat- waarschijnlijk van onze reis naar Japan af moeten zien. Voor nu. Want we gáán! Maar eerst een grote tafel en stoelen en een nieuw bed, en en en... Nou ja, eerst naar eens kijken. Maar: ligbad CHECK! open haard CHECK! in een groene laan CHECK! voor- en achtertuin CHECK! vijf (!!!) slaapkamers CHECK! kindvriendelijke buurt CHECK! binnen 20 minuutjes in het centrum CHECK! Het enige waar ik aan moest wennen was dat het in een andere wijk ligt dan ik in mijn hoofd had...maar inmiddels is dat bezonken en zie ik ook daarvan de voordelen! Hmmm...zo snel mogelijk bezichtigen maar.

Wat anderen zagen deze week, lees je bij Merula.

3 opmerkingen:

  1. o wauw!!! maareh 5 slaapkamers, jeemig! Heerlijk dat je het inderdaad al zo over jouw huis hebt terwijl je het van binnen nog niet eens gezien hebt. Haha iets met liefde maakt blind enzo ;)
    Helaas van Japan. Maar wie weet komt dat ooit nog eens een andere keer.
    De muffins waren voor de lunch by the way! (maar kunnen ook voor tussendoor enzo)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben ik jaloers op je 'maybe' huis... 5 slaapkamers!!! Succes met de bezichtiging :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf! En groot: jullie kunnen straks rondjes rennnen door je huis!
    En wat super dat je hele checklist er bi in zit.... zou dit 'm dan zijn?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!